Administrare conturi social media

Ești unul dintre mulți proprietari de afaceri care sunt copleșiți când vine vorba de administrare conturilor social media? Dacă da, ai putea lua în considerare angajarea unui profesionist care să se ocupe de asta pentru tine. Social media devine o parte crucială a strategiei moderne de marketing și a devenit o parte necesară a creșterii afacerii. Conturile de rețele sociale oferă o serie de beneficii pentru afaceri, iar angajarea unui profesionist care să vă supravegheze conturile poate fi o alegere excelentă pentru afacerea dvs.

De ce este important apariția în rețelele de socializare?

Indiferent dacă încercați să ajungeți la clienți noi sau doar să interacționați cu fanii, va trebui să vă asigurați că aveți o prezență potrivită pe rețelele sociale. Deși poate părea o sarcină copleșitoare, aceasta nu este atât de dificilă pe cât pare. Există multe modalități de a vă asigura că aveți o prezență pe canalele potrivite de rețele sociale, inclusiv utilizarea unui copywriter sau marketer extern pentru administrare conturi social media. Acesta va realiza postările săptămânale necesare unei prezente active, corecte și curate.

Cele mai bune rețele sociale pentru vânzarea produselor

Când vine vorba de rețelele sociale, nu toate sunt egale. În timp ce Facebook a fost mult timp considerată cea mai bună rețea socială pentru vânzarea de produse, există particularități și la alte rețele. Aceste rețele sociale au investit în funcțiile noi de comerț pentru a le face mai ușor drumul către publicul țintă. Dacă nu ești sigur ce rețele sociale să folosești pentru afacerea ta, iată câteva sfaturi pentru o campanie de succes în rețelele sociale. Mai jos sunt enumerate unele dintre cele mai bune rețele sociale pentru vânzarea produselor.

Facebook și Instagram sunt mai populare în Statele Unite si Europa decât în ​​India, Brazilia, Indonezia și în alte părți ale lumii. Pentru zona noastră de influență cu siguranță vei vinde mai ușor pe aceste doua platforme . Cu toate acestea, cea mai populară rețea socială din China, unde peste 200 de milioane de utilizatori distribuie conținut, este TikTok. Această aplicație s-a născut relativ recent, iar baza de utilizatori variază de la adolescenți la adulți. Nu a fost luata in serios pana acum, însă promovarea pe aceasta platforma este în creștere de la an, la an.

Cele mai bune rețele sociale pentru vânzarea de servicii

Vânzarea socială implică utilizarea rețelelor sociale pentru a construi relații și a vă extinde rețeaua, precum și pentru a eficientiza procesul de generare de clienți potențiali și de vânzări. Există mai multe platforme automate de gestionare a rețelelor sociale, care vă ajută să vă gestionați prezența online, să vă implicați publicul și să măsurați rezultatele insa deficienta major a acestor platforme e data de lipsa de interactivitate ulterioara postărilor. Un social media manager este acea persoana dedicată ce va interacționa si se va ocupa de administrare conturi social media. Să ne uităm la cele mai importante platforme de social media pentru vânzarea de servicii.

Cele mai bune platforme de social media marketing pentru vânzarea de servicii in Europa sunt Instagram, Facebook și LinkedIn.

Vânzarea pe rețele sociale implică utilizarea rețelelor pentru a construi relații cu potențialii clienți. Această metodă se concentrează pe partea de construire de rețea pe rețelele sociale și pe crearea de relații autentice prin influenceri. Această abordare este eficientă în special pe platformele cu comunitate și discuții.

Dacă doriți să profitați din plin de vânzările sociale, asigurați-vă că profilul dvs. este captivant, informativ și util.

Angajați un manager de cont pentru administrare conturi social media

Dacă doriți să rămâneți în fața concurenței dvs. în era digitală, poate doriți să angajați un manager de cont de rețele sociale pentru administrare profesională. Deși unii ar putea considera că aceasta este o insultă la adresa inteligenței lor, nu trebuie să fie. Prin angajarea unui manager de cont ce știe să facă administrare conturi social media înseamnă că recunoașteți importanța menținerii conturilor și a fi la curent cu noile funcții de pe platforme. Un manager bun va căuta în mod constant modalități de a îmbunătăți prezența mărcii dvs. pe diferitele platforme de social media.

Un manager de cont grozav de rețele sociale ar trebui să petreacă aproximativ 15-20 minute cu tine pentru a înțelege nevoile și obiectivele mărcii tale. În acest fel, puteți ajunge la o mai bună înțelegere a tipului de muncă de care sunt capabili și a nivelului lor de experiență. De asemenea, ar trebui să fie lăsați să se familiarizeze cu serviciile sau produsele pe care le comercializați pe site-ul dvs.

Ce poate face un manager de cont de rețele sociale

Un manager de cont pentru rețelele sociale, va fi responsabil pentru funcționarea de zi cu zi a rețelelor dvs. de socializare. Pe lângă menținerea contului activ, va menține legătura cu alte departamente, precum departamentul de vânzări.

Pentru a atrage noi clienți, un manager de cont de rețele sociale ar trebui să vă înțeleagă publicul și punctele forte.

Un manager de cont de social media va crea un plan de marketing și va stabili obiective pentru a le atinge. Aceștia pot contribui individual sau pot lucra cu echipa ta de creație sau cu cea externa pentru a crea o strategie solidă de marketing pe rețelele sociale. Pe lângă rețelele sociale, un manager de cont de rețele sociale poate produce conținut grafic și conținut scris pentru toate rețelele. Managerul ar trebui să fie capabil să genereze idei pentru conținut captivant și să le facă să ajungă la publicul țintă. Un manager de cont de rețele sociale poate posta, de asemenea, conținut video, podcasturi audio și bloguri. Contentul video nu este creat de manager. De cele mai mult ori agențiile de MKT oferă si servicii de video content

Postare de conținut video pe social media

Crearea conținutului video poate fi dificilă. Un manager de cont ce se ocupa de administrare conturi social media poate face această sarcină mult mai ușoara pentru o companie. Profesioniștii pot apela la instrumente complexe, la softuri dedicate de prelucrare video si audio pe care le au deja. Pentru o companie este mai dificil sa achiziționezi echipamentele si softurile necesare unei post producții video pentru social media. In cazul in care nu stăpâniți aceasta arie de servicii va recomandam sa apelați la profesioniști.