Ce înseamnă – Servicii de Marketing Offline?

Multe din noile afaceri renunță la numeroase servicii de marketing offline pentru a achiziționa doar servicii de marketing online pentru a se dezvolta. Există motive întemeiate pentru această renunțare deoarece marketingul online: este ieftin, puternic orientat și simplu de început.

Cu toate acestea, marketingul offline nu ar trebui ignorat. Si considerăm că este o greșeală să faceți asta.

Din păcate sau din fericire marketing offline nu prea mai poate să existe fără fratele lui mai tânăr, marketingul online.

Fiecare metodă de marketing offline enumerată mai jos ajută. Nu vă aduce neaparat vreun câștig bănesc imediat, ci aduce mai degraba notorietate brandului.

De exemplu, sponsorizarea unui eveniment caritabil poate ajuta la crearea unei percepții pozitive a afacerii dvs., dar nu va conduce neapărat la o creștere directă a vânzărilor.

De asemenea, e-mailul direct poate aduce vânzări, dar nu va face mare lucru pentru a crește gradul de conștientizare a afacerii dvs. în afara celor care primesc scrisoarea în cutia poștală.

Din această cauză, este important să alegeți o metodă care să se potrivească obiectivelor dvs. Este posibil să aveți mai multe obiective, cum ar fi creșterea conștientizării și creșterea notorietații brandului. Dacă acesta este cazul, puteți alege mai multe strategii de marketing.

Solicita oferta!

 

Servicii de Marketing offline VS Servicii de Marketing Online

marketing offline

Când alegeti Servicii de Marketing offline – obiectivele pe care vă puteți concentra?

  • Creșterea vânzărilor.
  • Promovarea afacerii.
  • Poziționarea brandul într-un mod specific.
  • Construirea de oportunități.
  • Stabilirea notorietatii în industria în care activați.

Unele metode de marketing offline vor fi mai bune pentru a viza anumite grupuri decât altele. Este important ca metoda pe care o alegeți să ajungă la persoanele pe care le țintiți.

În primul rând, trebuie să aflați cine sunt clienții dvs. țintă. O modalitate bună de a face acest lucru poate fi creând un profil de cumpărător. Făcând acest lucru, veți obține  informații valoroase. De exemplu detalii biografice, zona de nișă pe care o puteti avea, dar și lucrurile sau acțiunile pe care le puteți face ca acest tip de persoane să vă devină clienți.

După ce ați definit profilul cumpărătorului, puteți analiza metodele de marketing offline care le vizați. De exemplu, un service auto poate dori să sponsorizeze un stand în cadrul unei expoziții auto locale pentru a ajunge la pasionații de mașini din zonă.  Alt exemplu, un restaurant de familie poate oferi premii unei școli locale sau unei firme pentru a se face cunoscută printre angajați.

Ce campanie de servicii de marketing offline se potrivește brandului dvs.?

Atunci când alegeți o strategie bazată pe servicii de marketing offline, este important să vă gândiți la modul în care campania vă va afecta brandul.

O mutare neinspirata aici poate duce la perceperea companiei dvs. într-o lumină greșită.

De exemplu, o campanie de direct mail cu reduceri mari ar putea ieftini brandul unui magazin de îmbrăcăminte. Acest lucru ar putea provoca daune de durată, chiar dacă pe termen scurt pare să fie o modalitate excelentă de a avea vânzări venite din rândul celor care locuiesc în zonă.

Solicita oferta!

Cum puteți măsura rentabilitatea investiției?

Dacă faceți cea mai mare parte a marketingului dvs. pe zona online, sunteți probabil obișnuit să aveți o mulțime de date referitoare la rentabilitatea investiției pentru toate reclamele făcute.

Din păcate, poate fi puțin mai dificil să măsurați rentabilitatea investiției pentru campaniile offline. Cu toate acestea, există ceva modalități prin care puteți face acest lucru.

Cum puteți fac asta?

1- Măsurați datele înainte și după campanie. Compararea vânzărilor înainte, în timpul și după campania. Aceasta este poate cea mai simplă modalitate de a verifica cât de eficientă a fost campania.  Mai puteți verifica, de asemenea, statistici precum căutările pe internet efectuate pentru numele companiei dvs., vizitele pe site în această perioadă, activitatea de socializare sau apelurile telefonice sosite. Comparați luna curentă cu lunile anterioare campaniei și chiar luna echivalentă din anii precedenți, dacă este posibil.

2 – Folosiți materiale specifice campaniei. De exemplu, puteți utiliza o anumită pagină de destinație a unui site web (un landing page) sau un număr de telefon pe toate materialele offline (anunțuri de reviste, pliante, broșuri etc.) referitoare la anumite campanii. Acest lucru vă va arăta cât de multe persoane iau legătura după ce au văzut campania pe acele materiale printate. De asemenea, puteți include coduri promoționale sau oferte pe care le pot accesa doar persoanele care au văzut campania pe materiale printate. Ca exemplu, o pizzerie ar putea distribui fluturași cu o reducere de 30% utilizând un astfel de cod promoțional în fluturași…

3- Efectuați sondaje printre clienții. Întrebați clienții cum au găsit afacerea dvs. Dacă observați că mulți clienți au ajuns la afacerea dvs. în urma unei reclama TV sau a unei campanii de împărțire de fluturasi, veți ști că acestea au fost forme eficiente de marketing.

Concluzie

Nu vom intra în detalii, desprea ceste servicii de  marketing offline, doar vrem să vă arătam că echipa Creatori de Conținut vă poate ajuta. Trebuie să ne spuneți doar ce vă doriți de la brandul pe care îl dețineți si vom avea grijă să aveți cele mai bune texte, cel mai bun conținut. (sau cel mai bun content – cum spun unii). Pentru ce anume? Ei bine pentru textele reclamelor, textele fluturașilor, textele pliantelor sau al cataloagelor dvs. dacă alegeți să vă promovați și  prin marketing offline!

Solicita oferta!