De ce să angajezi un Copywriter?

copywriter

Un copywriter produce magie în text.

Creează content de calitate pornind de la o idee.

Cuvinte reci sau calde, cuvinte care te țin conectat. Cuvintele gândite de un copywriter te fac să te oprești și să te gândești. Cuvintele te îndeamnă să citești totul până la final pentru a afla marele premiu sau pentru a descoperi beneficiul unui produs sau al unui serviciu. Te poartă sensorial, te îndeamnă.

De ce să apelezi la un copywriter

Construim experiențe, rupem barierele. Dăm viață ideilor și vindem totul. De la pixuri, tricouri și căni cu mesaje haioase, la serviciile de consultanță ale unui avocat sau, de ce nu, la tâmplărie PVC cu geam termopan. Întrebarea este: Ce cuvinte vor funcționa? Lasă-l pe copywriter să producă magie.

Fiecare client ne prezintă afacerea și de ce crede că nu funcționează. Facem o cartografiere a călătoriei clientului, a profilului acestuia. Analizăm concurența. Țintim cuvintele cheie pentru a le folosi în conținutul textelor.

Ideile tale transpuse în cuvintele noastre creează conținut de calitate pentru produse. Știm unde să inserăm cuvintele cheie în text, știm să facem optimizările SEO de care are nevoie textul, pentru un conținut relevant, unic și de calitate pentru produsele sau activitatea pe care o desfășurați.

Probabil unora le pare floare la ureche să ai conținut de calitate. Îți cunoști afacerea, știi pentru ce este bun fiecare produs în parte. Lasă-l pe copywriter să își găsească cuvintele și îți garantăm că ești pe drumul cel bun.

Solicita oferta!

Copywriter pentru materiale tipărite.

Broșuri, flyere, materiale de prezentare, cataloage, bannere.

Chiar dacă mulți vor spune că marketingul offline nu îți aduce atât de multe beneficii, în special datorită faptului că nu poate fi măsurat, nu poți ști de unde vine exact clientul, nu suntem de acord. Este important și marketingul direct pentru creșterea brandului, numele are astfel o vizibilitate mai mare, câștigi brand awareness. Și aici intervine copywriter-ul. Știe ce trebuie să transmită în titlu pentru a-l face atractiv. Știe să modeleze textele. Un conținut de calitate, atingând punctele cheie care îl vor interesa pe potențialul compărător / client. Iar la final acțiunea care duce la decizia de cumpărare, de vizitare a magazinului online. Un Call-to-Action pentru Apasă Aici sau Cumpără Acum și primești voucherul cadou. Un copywriter găsește magia pentru a-l agăța și a-l ține conectat pe potențialul compărător până la final.

De ce să apelezi la un copywriter pentru toate mesajele postate pe canalele de comunicare?

De multe ori am auzit spunându-se – Nu ești prezent în online, nu exiști. Este adevărat! Căutăm site-ul unei afaceri, apoi mergem direct spre pagina de Facebook a companiei respective. Social media este în acest moment un canal de comunicare eficient. Poate ține aproape de brand o întreagă comunitate de urmăritori.

de-ce-sa-angajezi-un-copywriter
de-ce-sa-angajezi-un-copywriter

Facebook, Instagram, Pinterest… Pentru că un copywriter știe să continue idea textelor din site. Adaptează pe parcursul derulării campaniilor textele, în funcție de interacțiunea potențialilor clienți. Creează un plan editorial săptămânal pentru toate canalele de comunicare din social media. Postările zilnice aduc un mare beneficiu brandului. Obișnuiesc potențialii clienți să intre zilnic pe canalele afacerii tale, îi țin activi. Copywriterul se  ocupă și cu moderarea răspunsurilor către client, adaptând voice overul în funcție de situație, interacționează și dă detalii despre produsele prezentate.

Reclame radio, spoturi TV sau video YouTube, campanii SMS

Mesajul transmis într-o reclamă radio, spot TV sau video pentru canalul de YouTube este foarte important pentru consumator. Copywriterul găsește, de această dată în cuvinte puține, în funcție de numărul de secunde disponibile, cuvintele care să atragă, care să strânească curiozitatea. Imaginea vinde, dar cuvintele care descriu experiența, care produc emoția, tot copywriterul le gândește.

blank

Newsletter / Email marketing

Recomandăm folosirea moderată a newsletter-ului și a bazelor de date active, în conformitate cu respectarea regulilor GDPR, a politicilor de protejare a datelor cu caracter personal.

Clienții sunt asaltați zilnic de sute de mailuri, de teme la birou, sunt stresați de aglomerație… De aceea, mesajele trebuie să fie scurte și catchy. Aici intervine tot copywriterul. Emailul trebuie să aibă un titlu atractiv, conceput pentru a-l face pe potențialul client să deschida mailul. Conținutul emailului trebuie să fie scris corect gramatical, să prezinte avantajele cumpărării sau să îl trimită într-un landing page atrăgător cu un call-to-action. Pune-l la gândit și copywriterul o să găsească structura adecvată newsletter-ului.

Descriere de produse pentru magazine online

Copywriter-ul este prieten cu Google 😊. El află toate noutățile dezvoltate de Google, știe că spiderii penalizează site-urile care au conținut duplicate, conținut luat cu copy/paste. Așa că descrierile realizate de copywriter sunt unice pentru fiecare produs în parte. Pare greu, dar nu este complicat. Experiența ne recomandă. Am realizat în timp descrieri pentru agende, pixuri, calendare de birou, hoteluri și pensiuni, apartamente din ansambluri rezidențiale, restaurante, activitățile de consultanță ale unui avocat, destinații de vacanță.

Advertoriale pentru bloguri sau reviste

Dacă vrei să prezinți un produs în detaliu, de exemplu un aparat de purificat aerul, copywriterul o sa conceapă o descriere adecvată acelui aparat. Acest articol este tot o parte componentă a unei campanii de promovare. Copywriterul prezintă avantajele pe care le are aparatul magazinului tău, comparativ cu altele, concluzie la care ajunge în urma unor teste. Ce design are produsul, care este perioada de garanție etc. Face și o prezentare a componentelor consumabile, în acest caz ne referim la filtre. Cât costă, de unde le pot cumpăra și care este perioada de folosință a acestora. Aceste descrieri complete, însoțite de date tehnice, fotografii, vor fi transmise către revistele și blogurile care doresc să ia parte la campania de promovare a noului aparat.

 

Texte pentru blog și conținut optimizat SEO

Este util pentru un site, magazine online sau chiar și un simplu site de prezentare să aibă asociat un blog. Acesta din urmă îi dă unui copywriter posibilitatea de a scrie într-un limbaj mult mai lejer despre o categorie de produse, să testeze și să dea detalii de utilizare etc. Folosește pârghiile potrivite de SEO astfel încât Google să aducă/ să ridice site-ul în primele poziții de căutare. Un conținut optimizat SEO și texte pentru blog scrise de un copywriter experimentat sunt rețeta succesului.

Proofreading – Corectură

O dată cu trecerea în online, corectorul de la reviste, ziare sau alte publicații tipărite s-a transformat în proofreading (traducere = corectură). Cunoaștem regulile gramaticale, știm unde șicând să scriem cu mai mulți “I”, suntem ași în virgule și inversiuni. Aducem coerență oricărui text, prezentări, lucrări medicale, științifice sau manualelor de utilizare, certificatelor de garanție. Orice text scris sau primit de la producător trece pe la proofreading înainte de tipărire.

Solicita oferta!