Advertorial SEO – cand trebuie utilizat si cand nu!

advertorial seo

Un advertorial SEO este considerat conținut prietenos?

Înainte de a intra mai în detalii, cred  că ar fi util să avem descriere rapida cu privire la reclame și utilizările lor. In acest fel vă puteți decide mai ușor dacă doriți să utilizați advertoriale seo plătite sau nu.

Ce este un advertorial SEO?

Potrivit Wikipedia „Un advertorial este o reclamă sub forma unui editorial”. În cazul site-urilor web spre deosebire de suporturile tipărite (ziare si reviste), acestea se conectează online la site-ul sau la produsul pe care îl susțin creând o legatură, un link. Destul de des veți observa cuvintele “reclama”, “advertorial” sau un alt tip de avertizare care informeaza cititorul că este vorba totusi de o reclamă.

Unde puteți avea advertoriale?

Majoritatea ziarelor naționale, regionale și de reviste oferă funcții publicitare. La fel se intampla si pe editia online ale respectivelor publicații.

De ce se folosesc advertoriale optimizate SEO in ziare si reviste online?

Datorită notorietății, editiile online ale revistelor si ziarelor nationale sunt privite ca autoritate de către motoarele de căutare și au un nivel ridicat de traffic. Legăturile de pe aceste site-uri au fost privite ca un graal sfânt al linkbuilding-ului. La rândul lor, editorii au început să recunoască aceste beneficii și au oferit advertoriale SEO ca un mod rentabil de a prezenta pe site-urile lor într-o manieră controlată, reclama de produse sau servicii.

Ar trebui ca marca dvs. să folosească advertoriale seo?

Acest lucru depinde cu adevărat de natura și obiectivele campaniei tale. În cazul în care obiectivul campaniei este de a conduce traficul către site-ul dvs. și de a conștientiza produsul și serviciul dvs., atunci advertorialul SEO este o considerație secundară. Astfel ca advertorialul poate face parte din mixul dvs. de marketing global.

Întrebarea-cheie este: de unde va apărea advertorialul seo pe site? Dacă este îngropat destul de adânc într-o secțiune obscură a editiei online a ziarului / revistei , atunci nu există multe șanse să fie vazut si citit. În mod alternativ, dacă sunteți fericit să plătiți pentru o poziție mai proeminentă pe site, atunci șansele dvs. de succes sunt mai mari.

Google subliniaza în postarea lor pe blog, cum că link-urile plătite din interiorul unei reclame ar trebui să folosească cu adevărat atributul rel = „nofollow”.

Ar trebui să investesc doar în PR și social media?

Dacă unul dintre obiectivele dvs. principale este, creșterea vizibilității SEO atunci interacțiunea online a rețelelor de socializare realizată în mod corect poate fi foarte benefică. Din perspectiva SEO și Social Media, toate link-urile sau citările pe care le primiți din orice cale, vor ajuta ajuta la rancare.

Cu toate acestea, această abordare necesită mai multă planificare și efort pentru a dezvolta povești care sunt cu adevărat demne de știri și care sa atraga cititori. De asemenea, trebuie să investești timp în dezvoltarea relațiilor și în comercializarea poveștilor prin intermediul social media.

Brandul meu a folosit advertoriale seo cu linkuri platite în trecut, ar trebui să fiu îngrijorat?

Dacă intenția ar fi destinată exclusiv SEO, și utilizarea lor este răspândită, ar putea exista probleme în continuare. Totuși, corelația nu este egală cu cauzalitatea. Uneori, este mai bine să faceți un pas înapoi și să faceți o analiză a riscurilor asupra întregii activități SEO pentru a vă asigura că site-ul dvs. este conform cu recomandările Google.

Nu am mai văzut asta?

Cruciada Google pe linkurile plătite este cu siguranță continuată si azi. Nu este pentru prima data cand Google penalizează raspandirea in directoare ca și tehnică de construire a legăturilor. Webmasterii suficient de bătrâni își pot aminti de Google că a fost în război cu directoarele prin anul 2007!

 

Dar este sigur să folosești adertoriale seo?

Atâta timp cât folosiți atributul rel = „nofollow” și dezvăluiți natura plătită a articolului. Nu ar trebui să existe probleme.

În cele din urmă, recomandăm o abordare de bun-simț atunci când evaluăm valoarea oricărei tehnici și o abordare echilibrată atunci când formulăm o strategie de construire a legăturilor mai ales daca e vorba de un advertorial seo sau mai multe.

Concluzie de final

Advertorialele SEO sunt benefice atata timp cat sunt facute corect, optimizate corect si implementate pe site-urile partenere tinand cont de recomandarile Google.

Daca te decizi sa folosesti si acest tip de reclama, te putem ajuta!

CERE OFERTA ACUM!